sábado, 20 de abril de 2013

Quinta sessió


Setmana del 15 al 19 d' Abril
Aquesta setmana com la disfressa de Cristina i Toñi ho teníem gairebé llest, solament faltava alguns detalls, ens vam posar a elaborar el de Laura, que és un conill. 
Cristina i Toñi es van posar a acabar el capell, mentre les altres fèiem coses de la disfressa del conill. En el meu cas vaig cosir les ungles que van a la mà del conill.   


 La disfressa del conill porta el següent:
-         Unes orelles que les posarem amb filferro perquè se sostinguin
-         Una samarreta grisa
-         Una panxa marró damunt de la samarreta on allí es podrà ficar objectes i anar traient-ho
-         Unes malles grises
-         Una cua pegada als pantalons que aquesta feta amb llana
-         Unes mans que porten goma escumeja i damunt cosides les ungles
-         Uns peus de goma escumeja


Aquesta setmana hem tingut l'oportunitat d'anar fer una visita al diari d'Eivissa on ens esperava el tècnic de llums i so per explicar-los que funció faria el dins del nostre musical i esmentar alguns detalls que cal tenir present. 

En acudir al diari d'Eivissa, ens hem vist amb alguns problemes com el fet que darrere de l'escenari hi ha poc espai per deixar les nostres pertinències o el fet que no hi ha cortines i hem de canviar el decorat molt ràpid per evitar que els nens es despistin. Són problemes mínims que sempre tenen solució i la trobarem ja que això no va a ser un impediment per a la nostra obra musical.

No és el mateix anar a veure el lloc, que et passin unes fotos que et pots fer una idea equivocada a la realitat. Dir que quan arribi i vaig pujar l'escenari vaig sentir molts nervis ja que en vaig imaginar que estava en el dia oficial del nostre esdeveniment.



Aquesta setmana ens hem posat les piles i hem avançat massa. Estic molt contenta del meu equip, cada dia em quedo més impressionada com ens compenetrem tan bé i no hem tingut cap baralla de moment. 

Som un grup molt organitzat i sempre ens respectem abans de res, ja que considerem que és un pilar fonamental dins de l'educació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario