martes, 30 de abril de 2013

Sexta sessió


Setmana del 22 al 28 d'abril.

Ja hem acabat amb la disfressa de la nina “pija”, soldadet de plom i conill. Ara és el moment de centrar-nos en el de les nines de porcellana i la nina gòtica. 

La disfressa de les nines de porcellana sembla senzill però té molta elaboració. 

Per començar el primer que vam fer va ser mesurar-nos la falta i cosir-la. He de dir que al no tenir una eina bona de cosir vam haver de demanar ajuda a l'àvia de la meva companya Maria Rodrigo perquè ens cosís la falda i la veritat que el resultat ha sigut magnífic. Després passem a realitzar la part d’amunt que consistia a cosir dues parts. Dir que la meva companya em va prendre les mesures i no va calcular bé i em va fer un forat molt gran per ficar el cap. Però tot ha tingut solució, hem cosit més part dels costats i ha quedat molt bé.

Una vegada tenim feta la part de dalt i baix, entre totes decidim quines eren els millors colors per decorar el poncho i la falda. De moment hem fet flors i trenes però encara ens queden més coses per decorar. 

   
A més de les disfresses, he de dir que hem començat amb els assajos. El nostre dia oficial era els dimarts d'11 a 11.30 en classe de Toni però a causa que la majoria de persones treballen al matí hem parlat amb Toni i amb

Carmen i hem acordat que ensenyaríem durant la sessió de Carmen i que durant l'hora de Toni visualitzaríem els assajos i realitzaríem les disfresses. Com Toni no ens pot veure actuar en directe ens anem a gravar i així a través del visionat del vídeo podem millorar els nostres errors i veure els de les nostres companyes per poder ajudar-les a millorar. 




Dir que el dijous en classe de Carmen ella ens va veure assajar i li va semblar molt bé el resultat de la nostra obra. De moment portem dos assajos no podem dir que ja ho sabem tot a la perfecció. Ara estem familiaritzant cadascuna amb el seu diàleg, en què moment entra i amb les cançons. Aquests primers assajos ens serveixen per visualitzar la col·locació del nostre personatge i per veure en general com queda l'obra i que aspectes hem de millorar. 

De moment estic cada vegada més contenta amb el resultat que tenim i tinc moltes ganes de fer el musical. Dir que encara que tingui ganes també tinc molts nervis perquè va a anar molta gent coneguda a veure'ns i no vull equivocar-me en cap aspecte. Per això vaig a donar-ho tot en els assajos i no em vaig a permetre cap fallada sobre el musical. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario