viernes, 31 de mayo de 2013

Darrera entrada!!!

31 de Maig: Ha arribat el gran dia que totes esperàvem
 
Avui dia 31 de maig per fi ha arribat el gran dia. Avui després de 4 intensos mesos d'assaig i classes podem dir que tot ha acabat i l'obra de teatre ja l'hem realitzat. Dir que em dóna molta pena haver acabat, però d'altra banda tènia moltes ganes de fer-ho i que tot sortís com ha sortit. Ara en molts moments del dia m'imagino que és el dia que he de quedar amb les meves companyes per assajar, però no ja per fi puc dir que hem acabat. 

Han estat 4 meravellosos mesos plens d'alegries, nervis, emocions i on he après moltes coses de les meves 12 companyes. A part de companyes em porto unes grans amigues i conselleres.

Arriba el dia que ens toca exposar, ens aixequem súper aviat per pintar-nos, vestir-nos, i anar cap al diari d’Eivissa. Allí ens esperen unes estones molt impacients col·locant tot el material per a l'esdeveniment oficial. Arribant l'hora anem veient als nens dels diferents col·legis apropar-se cap a la porta d'entrada. A més, també observem que es troben diversos adults que coneixem i allí és quan els nervis es posen més presents en el nostre cos. 

El dia de l'esdeveniment oficial som quatre grups els que hem exposat les nostres obres. Puc dir que l'obra ha quedat bastant bé i jo crec que el resultat tant per a nosaltres com per als observadors ha estat molt gratificant. Abans de sortir darrere dels biombos estàvem molt nervioses, però en el meu cas en sortir a l'escenari se'm van llevar tots els nervis i solament mirava als nens que em donaven ànims per fer-ho el millor que sàvia. 

Per acabar amb l'entrada he de donar les gràcies a una sèrie de persones per fer que aquesta obra hagi estat una experiència increïble.

Gràcies a les meves 12 companyes que han format part d'aquest gran musical denominat les joguines. Gràcies per tot aquest temps que hem passat juntes, per tots els consells que cadascuna de vosaltres m'heu donat al llarg del curs. I gràcies pel gran dia que entre totes vam crear amb un resultat meravellós

Gràcies als professors que componen l'assignatura per haver-nos ajudat a elaborar la nostra obra de teatre. A tots els consells que ens han anat donant  poc a poc que han fet que puguem anar perfeccionant i que l'obra hagi sortit molt bé.

Gràcies al tècnic de so que va fer que l'obra quedés molt bé i que tots gaudissin amb la nostra actuació

Per finalitzar moltíssimes gràcies a totes aquelles persones externes que ens han ajudat en l'elaboració del guió, decorat i vestuari. I sense oblidar moltes gràcies a aquest públic infantil que hem tingut el dia de l'esdeveniment oficial que amb els seus somriures i els seus aplaudiments van fer que veiéssim que el nostre esforç havia tingut una recompensa

Fins a aquí tota la meva reflexió. Moltes gràcies per compartir aquests grans moments, espero que durant la carrera hagin molts mes que pugui seguir plasmant aquí en el meu blog. Ha estat una experiència que no ha estat fàcil però que l'esforç que hem dipositat ha merescut la pena. 

Una experiència única que mai oblidaré!!! Esper que us hagi agradat!!

Aquí us deixo el vídeo de la nostra actuació el dia 31 de maig al diari d'Eivissa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario