sábado, 18 de mayo de 2013

Novena sessió


Del 13 al 19 de maig

Aquesta setmana hem aprofitat més dies per fer decorat, disfresses i per assajar. El dimarts va ser el dia més productiu de tots, ja que disposem de més temps per fer les coses. Al matí vam fer més animals i personatges rars com és el cas d'un cotxe, un puzzle, diverses bitlles, pilotes, etc. 










A més, li vàrem ensenyar el vídeo a Toni perquè ens pogués dir possibles canvis al respecte. La veritat que al professor li va agradar com estava quedant tot, però el que ens va donar més canya és a controlar quan hem de començar a cantar. Un altre aspecte important que ens va esmentar és el to a l'hora de cantar, hem de fer-ho a una altura raonable, ja que sinó les persones de la ultima posició no ens escoltessin. Hem decidit que per a les persones que no arribin a cantar tant alt, li donarem un micròfon per a que tothom els escolti. Jo en aquest tema no tinc cap problema perquè el meu to de veu és elevat.

A la tarda vàrem aprofitar que estàvem totes per poder assajar el musical. Abans que arribessin totes les components del grup i per aprofitar el temps que teníem, ens vam posar una a una a cantar les nostres cançons perquè ens poguéssim escoltar i poguéssim observar les possibles errades.

Aquest aspecte a mi personalment m'ha servit molt, ja que entre totes les meves companyes m'han donat una sèrie de consells per poder millorar la meva cançó i no disposar de cap fallada el dia de l'esdeveniment. Algunes de les meves companyes em deien que intentés cantar més damunt de la música, unes altres que posés veu d'enfadada i unes altres em van ajudar amb els gestos i l'expressió per a la meva cançó. Aquest dia vaig acabar molt contenta de veure que tot el meu esforç estava donant bons resultats i que ara em sortia molt millor.

En relació amb l'obra la vàrem assajar una sèrie de vegades per anar agafant soltera. En ocasions portem públic de l'exterior perquè ens observin com ho fem i perquè ens diguin possibles errades. Dir que es nota molt el dia que venim motivades i el dia que no, perquè el resultat no és el mateix. Mencionar que cada dia surt millor i que espero que el dia de l'esdeveniment amb els nervis no ens equivoquem i puguem fer malbé tot el treball de més de cuatre mesos. 

Aquesta setmana també hem aprofitat el dimecres per avançar amb la disfressa que ens quedava pendent. Solament ens quedava per fer la disfressa de la meva companya Rebeca que és una nina gòtica. 

Dir que la meva companya porta una samarreta amb una calavera al costat com de butxaca. En la samarreta porta una mica de tul vermell en les mànigues. En el pèl porta un tipus un vel que li dóna més la impressió de gòtica. També porta uns guants negres a les mans i per donar-li un toc més especial porta fet una bossa feta amb cartolina i una calavera en el centre.

En la part de baix porta una faldilla amb tul vermell cosit com una sanefa i per sota porta encaix de tul. A més, porta unes mitjanes trencades perquè donin més l'efecte de nina gòtica. Finalment, les sabates encara estan per debatre entre botes o ballarines però el més segur és que siguin botes negres. 












Aquest dia també ens va donar temps per poder acabar alguns dels detalls que li faltaven al  soldadet de plom com la pistola i cosir les musculeres. Ja es pot dir que tots els disfrassos els donem per finalitzats, encara que quedin oberts a possibles canvis abans de l'esdeveniment final.



Per finalitzar amb l'entrada, el dijous vam tenir l'oportunitat d'ensenyar-li el vídeo a Carmen perquè ens pogués dir com li semblava que estava quedant. Ella ens va dir que estava bastant be, que faltaven modificar alguns detalls, però que si el dia de l'esdeveniment ho fèiem així, tindríem una victòria guanyada amb el públic. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario