viernes, 10 de mayo de 2013

Vuitena sessió

6 al 12 de maig

Aquesta setmana hem avançat molt tant en el decorat com en els assajos. Ja tot va agafant forma per al nostre gran dia. Els nervis cada vegada estan més presents, ja que queden molt pocs dies per a l'esdeveniment oficial. 

Una component del grup va tenir la magnifica idea de gravar un CD amb totes les cançons i efectes en ordre perquè no ens haguéssim de preocupar i solament haguéssim de donar-li al play i escoltar les cançons. A més de fer-nos un CD amb totes les cançons, Cristina també ens va elaborar un guió que ens facilitava l'entrada i sortida de cada personatge. Hem pensat que aquest serà el guió que li donarem al productor de so i imatge perquè tingui coneixement de tot el que requereix la nostra obra. La veritat que el treball del tècnic de so i imatge en solament un dia ho veiem complicat, però est és el quart any que es fa aquesta assignatura i jo crec que va a quedar a la perfecció. 

Dels decorats puc dir que de moment hem fet uns 20 animals diferents i de diversa grandària per col·locar-los en la prestatgeria que haurà situada en uns biombos que una de les meves companyes ens ha prestat. Dir que tenim tres, on en un col·locarem els animals, en un altre personatges diversos i en l'altre la secció de nines. També disposem de diverses caixes per a la sorpresa final.



Dels assajos hem avançat molt, però encara ens queda aspectes per perfeccionar. En el meu cas, la nina de porcellana, em queda practicar la meva escena davant del mirall, ja que he d'interpretar la cançó de “ja no puc més” però fer-ho enfadada i és un aspecte que em resulta molt complicat per dues raons: La primera és que he d'estar pendent de quan entrar i sortir i la segona raó és que la camera em cohibeix una mica. Però esmentar que d'aquí al dia de l'esdeveniment tot em sortirà a la perfecció perquè ho practicaré molt per no permetre'm cap errada.

Durant aquest assaig vàrem decidir mirar les errades de cada persona i donar critiques constructives amb l’objectiu de poder millorar. Sempre som molt respectuoses en dir les coses, ja que a determinades persones els pot sentir malament els comentaris que es facin al respecte. Abans de començar amb els assajos, decidim deixar clares les coreografies finals, ja que sempre fem tota l'obra completa però mai arribem al final de les coreografies que són un pilar fonamental dins del musical.

Esmentar que totes les components del grup hem deixat els guions a un costat. Únicament ho tenen els tres personatges principals perquè encara s'emboliquen una mica a l'hora de dir el que els toca. Però en breus també se'ls llevarà el guió i tot serà de memòria o improvisat.

L'última vegada que ens vàrem gravar, vam tenir públic exterior, eren uns veïns de la meva companya que ens volien veure com actuàvem. La veritat que els va agradar bastant i es varen quedar impressionats en com dotze persones ens compreníem tan bé. 


Tot això de moment és el que puc explicar. Animar-vos al fet que ja queda poc per a l'esdeveniment final i tot quedarà perfecte. Estic molt contenta amb el treball del meu grup.

No hay comentarios:

Publicar un comentario